Suriye gelişmelerine sevinenlere denmedik laf bırakmayan bajım. Hayır, en büyük Müslüman olma iddiamız yok. Ama evet, Şiası, Laikusu, hatta paralel dinin hippi kanadı karalar bağlarken biz Suriye'de olanlarla mutluyuz be nihilist bajım.
Yok bajım, bizim dinimizde İsrail'e komşu olmaktan korkmak yok. Utanmasan ayet hatırlatacaksın bize; "düşmanlarınız size karşı ordu hazırlamışlar, korkun onlardan" diye. Ayetten haberin yoksa pişti oldun bajım (Al-i İmran 173).
Kormuyoruz bajım. Haseke'dekilerden, Tel Aviv'dekilerden korkmadığımız gibi. "Yarın komşu olunca görürsünüz çakma cengaverler" lafın, o gün hangi tarafta olacağını düşündürür karşındakilere. O gün Bijiseroklamayacağın umulur cevval bajım.
Önümüzdeki günlerde ah Rojava, vah Kobane temalı, bol ciyaklı, yeni sığlıklarını da iştiyakla bekliyoruz, hep bi mağdur bajım.
Bizi Türk şiiri karalamaya itenler utansın.
Kül var, duman var.
Lej gibi koku var.
Müjde. Üç harfli markette
cigareye üç taksit var bajım.
@Mantoluderya