Bu platformda bile insanların gerçek profilleri ile kullanıcı olamamaları çok acayip. Bizler gizem yaratmayı seviyoruz sanırım. Ya da kafka' dan alıntı yaptık diye polis soruşturmasından korkuyor da olabiliriz.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kelebek hastalığı". Bu hastalığı ve buna benzer çaresiz hastalığa kapılan kisileri, küçük çocukları, çaresiz anne ve babaları görünce kendimden utanıyorum. O kadar fazla şeye sahipmişim ki yaratıcıya şükür ve dua ediyorum. Allah yardımcıları olsun.