Şevval Sarıkaya

Şevval Sarıkaya
@rosa02
Bazı kitapların son sayfaları bir sevdiğini kaybetmek gibidir…
" Saadet hayatı olduğu gibi kabul etmektir..."
Reklam
Ah Romeo, Romeo! Neden Romeo'sun sen? İnkâr et babanı, kendi adını reddet. Bu elinden gelmezse, Yemin et beni sevdiğine, Vazgeçeyim ben Capulet olmaktan.
Aşk narin bir şey mi ki? Öyle sert, öyle kaba, öyle hoyrat ki o; diken gibi de batar.
Neydi bu mavi göğe veya sevgili bir yüze bakmayı zevk olmaktan çıkaran hisler ve üzüntüler?