kız gülerek sözümü kesti:
— canım, hayatınız anlatacak bir şey olmadan geçmedi ya?
— geçti işte. bir başıma, tam anlamıyla sipsivri yaşadım. bunun ne demek olduğunu bilir misiniz?
— nasıl yani? insan yüzü görmeden mi yaşadınız?
— yoo, görmesine gördüm ama, gene yalnızdım.
— kimseyle konuşmaz mıydınız?
— hiç kimseyle.
ekseri tecrübesiz hastalar gibi sanmıştı ki insanın ıstırapları yattığı yataktan, etrafındaki eşyadan gelir ve yer değiştirmek, onlardan kurtulmak için en iyi çaredir.