y

y
@rosesauty
"Kafesten kaçmayı muhteşem bir gösteri olarak sunabilecekken, bir kafesin içinde neden yaşayasın ki?"
kül ve kan, gölge ve kan'a göre daha iyi, onu okumanı tavsiye ederim

Sude Çatal

@Sudecatal
·
Gölge ve Kan benim çok fazla övüldüğünü ve heyecanlı olduğunu duyduğum bir kitaptı. Herkes tarafından tavsiye edilen ve suç-gizem türünde bir kitap olduğunu duyup hemen okumuştum fakat hayal kırıklığına uğradım. Öncelikle suçlunun kim olduğunu çıkarım gücü yapmayan bir insan bile tahmin edebilirdi. İlk 90 sayfada kim olduğunu bulduktan sonra istiyorsunuz ki bari işleyiş güzel olsun. Fakat yine sonunun saçmalığıyla birlikte klişelerle bezenmiş oldu bittiye gelen karakterleri hiç benimseyemedim. Baş kahramanımızın otopsi yapmasının ve sanki bu anormal korkunç, dehşet verici bir şeymiş gibi lansedilmesi de komiğime gitmedi değil. Stephen King okuyanlar kıkır kıkır gülmüşlerdir kesin. Bu nedenle okumanızı tavsiye edebileceğim bir kitap değil ne yazık ki.
1000Kitap
Reklam
"Rüyalar ne çabuk kâbuslara dönüşüyordu"

y

, bir kitabı okumaya başladı
Kerri Maniscalco
7.7/10 · 576 okunma
KARANTİNA SON PERDE
Puan vermedi·336 syf.··
2020 3. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 14 Aralık 2020 00:07
Karantina benim kitap okumamı sağlayan seri... Gerçekten o kadar çok seviyorum ki bu seriyi. Eskiden çok fazla kitap okuyan bir insan değildim ama karantina ile kitap okuma serüvenim başladı diyebilirim. Zeyneple birlikte bazen ağladık, Onurla sinirlendik, Burakla güldük, Mertle sakinleştik. Kitap cidden hayatıma çok şey kattı ve bitmiş olması beni çok üzüyor. Bu kitapta çok fazla olay yoktu ya da bana az bir olay var gibi geldi bilmiyorum ama onların mutlu olduğu okumak beni çok mutlu etti. Arkadaşlık bağları o kadar güçlü ki okurken "acaba benim de böyle güzel bir arkadaşlığım olacak mı "diye düşünüyorsunuz. Zeynep ve Onurun aşkı hakkında birşey bile diyemiyorum. Çünkü cidden birbirlerini herşeyden çok seviyorlar. Onların kısımlarını okurken içimden "çok tatlılar" demeden duramıyordum. Zeynep ve Onurun aşkı gibi bir aşk yaşayamayacağız hiçbirimiz. Ama onların aşkını okurken aşkı yaşamış gibi hissettim. Mahşerin dört atlısı, karantinadan kurtulmadılar, karantinayı sevmeyi öğrendiler bu kitapta. Birlikte olduklarında karanlık bile aydınlık onlar için. Sanırım kitabın öğretmek istediği şey de bu. Eğer sevdiklerinle birlikteysen karanlık bile aydınlık gibi gelir sana, karanlıktan kurtulmak isterken aslında karanlığı aydınlığa sen çevirebilirsin. Şimdi size bir soru sormam lazım. "Hala bizimle misin?"
Karantina: Mahşerin Dört Atlısının Hikayesi — Beşinci PerdeBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 202012,3bin okunma

y

, bir kitap okudu
Puan vermedi·336 syf.··
10 günde okudu
·
2020 3. kitabı
Reklam