Orhan Veli’den okuduğum ilk kitap: YKY’den Seçme Şiirler’di. Onu beğenince, Bütün Şiirler kitabını da alıp okumaya başladım. Ancak beni epey hayal kırıklığına uğrattı.
Çok beğendiğim şiirleri var. Fakat beğenmediğim, hatta hoş olmayan şiirleri çok daha fazla.
Yazıldığı zamanın şartları ve düşüncesine göre ele almak gerektiğini biliyorum.
Tavsiye ederim. Ama beklentiniz büyükse, hayal kırıklığı yaşama olasılığınız da o kadar büyük.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Âşık olduğum zamanlarda
Şiir yazmak âdetim değildi.
Halbuki asıl şaheserimi
Onu sevdiğimi
Anladığım zaman yazdım.
Onun için bu şiiri
İlk önce ona okuyacağım.