Yasadışılık. İşte bu hem çok eğlenceliydi hem de kendimi rahat hissettiriyordu. Toplumdaki yasal şeyleri kanunsuzluktan çok daha korkunç bulurdum çünkü yasaların sahip olduğu güç sınırsızdı. Sistemin karmakarışık, penceresiz ve buz gibi odasında oturmaktansa kanunsuzluk denizine dalıp biraz yüzdükten sonra boğulmayı tercih ederdim.