D u y g u

D u y g u
@roxelannelisowska
• Emekli Restoratör , • Hayal Tasarımcısı , •Grafomanik , • Münzevî • Merdümgirîz , • İkiliklerden müteşekkil bir tekil... • Balkan muhaciri özbeöz Türk ~ Ensar ve Ebrar’ın annesi i n s t a g r a m: @eyuplubirhanim
Restoratör
YTÜ / Milli Saraylar - Restorasyon
79 okur puanı
Ocak 2019 tarihinde katıldı
“Küçük olabilirim ama yürek olarak büyük olucam…” 🥹💜 Bu ne güzel bir yorum! İnşallah annecim, duâ yerine geçsin.🥹💜🤲🏻 Oğlumu takip edip desteklerseniz çok mutlu olur. Okuduklarına dair daha çok paylaşımlar yapmak istiyor. 🌸🌿

Ensar Akdaş

@Ensarakdas
·
Tek günde okuduğum tek kitaplardan birtanesi gazze… Zehirli eller kitabında yazdığım gibi “BİZDE DAVUT OLUP CALUTLARI YENEBİLİRİZ” evet küçüğüm ama dikkate alınmayacak birşey yok ben beden olarak küçük olabilirim ama yürek olarak büyük olacağım birgün benim yazdıklarım belki kalbinize dokunur dokunursa lütfen bana dua edin
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Veli Kitap Kulübü’nün okuma ve tahlil için seçtiği bir kitap. Başlayalım bakalım bismillah…
İsraf olmuş diye kırmış puanı, Maşallah afferin sana be!☺️ 10 yaşındaki çocuk şundan rahatsız olmuş. Cidden sayfalarca boşluk bırakmak nedir kitaplarda asla anlamıyorum 🤦🏻‍♀️

Ensar Akdaş

@Ensarakdas
·
Bölüm geçişlerinde 4sayfa birden boş bırakılması 1 puanı kırmama sebep oldu maalesef okuyucu kardeşlerim ve ayrıca kitabın içeriğini çok sevdim müzakerede kitap üzerine konuştuk.
1 yeni mesaj alındı.
Son günlerde namazlarımda sürekli Allah’ım beni öfke ve kibirden kurtar, bana yardım et diye yalvarıyorum… İçimde yara açıyor çünkü her iki habis duygu da. Elimde dün yeni aldığım Gazâlî’nin İhyâ-ı Ulumiddin’inden bölümler hâlinde ayrılıp kitaplaştırılmış “Öfke, Kin, Hased ve Kurtuluş Yolları” kitabı. 18.Sayfadayım. İbn Mesud(ra), Efendimiz sav🤍’in kendilerine; —“Sizler aranızda kimi pehlivan sayıyorsunuz?” diye sorduğunu anlatıyor. Ashabı O’na(sav); —“Sırtı yere gelmeyen kimseler pehlivandır.” diye cevap verdiğinde, Efendimiz sav🤍; —“Asıl pehlivan, öfkelendiğinde nefsine hâkim olabilendir!” diyor. 19.sayfaya geçiyorum. Ebû Hureyre(ra)’nın da bu konuyla ilgili rivâyetini aktarıyor: “Kuvvetli kimse, başkasının sırtını yere getiren kimse değildir. Kuvvetli kimse, öfke anında kendine hâkim olabilen kimsedir.” buyurmuştu Efendimiz sav🤍 diyor. O sırada yanımda duran telefonuma ikindi ezanı vakit bildirimi düşüyor. Altında bir hadis-i şerif: “Güçlü kimse, insanları güreşte yenen değil, bilâkis; öfke ânında kendisini tutan, irâdesine sahip olandır.” 🥲 O kadar şiddetli çarptı ki bu tevâfuk beni, suratıma şeddeli bir tokat yemişim gibi bir müddet telefonun ekranına bakakaldım. İçimde bir yerde bir tel titriyor gibi, vücudumdaki her zerrem seğiriyor gibi, tüylerim diken diken, beynim uğultulu…anlatamıyorum. Programı kullananlar bilir, bildirimlerdeki hadis ve âyetler tamamen programın rastgele bir seçimi. Ama ben ettiğim duânın mesajını alacakmışım, nasip bu ya… Bu da burda dursun istiyorum.
Çok enteresan🤔 Cevaba bak:))) Hani hep Mevlana Moğol ajanıydı, Ahi Evran’ı yani Nasreddin Hoca’yı öldürttüler muhabbeti döner, biliriz, uydurma söylenti deriz de bu nasıl cevaptır? 🙃 Selçukluları destekleyip kalkındırsanız belki Allah gücü ve kudreti selçukluya verirdi di mi ama???🙃🙃 bu mantığa göre bugün Allah gücü ve kudreti abd israile veriyo(?!) diye hepimiz onlara tabi olalım??🙃 Tam bi’ kaderin kendi çabamıza bağlı kılınması örneği. Adamları destekleme, sonra Allah kudreti Moğollar’a verdi deyiver hajsjshs Ajan meselesi uydurma ve iftiraysa bile bu cevap direkt korkunç bir fitne sebebi. İncinsen de İncitme
Tasavvuf