Pes etmemek.Önce pes eden kaybeder.Eğer verdiyiniz savaştan eminseniz pes etmeyin,tekamülünüz deneyimlerinizden doğar ve bir gün ulaşmak istediyiniz yere mutlaka varırsınız.Pes etmeyen mutlaka olur.Ama siz pes eder ve gezegeni bu yağmacılara bırakırsanız o zaman hiç şansınız yok.Pes etmediğiniz kadar şanslısınız.
Çünki kendi gelişimi için gereksiz olan şeyleri merak etmemek ilk seviyede olabilmenin tek şartıydı yoksa hala sıfır seviyesinde kalıyordu varoluşları.
"Neye inanırsanız inanın,tüm inançlar,tüm felsefeler,ideolojiler,düşünceler,fikirler kişiye olabileceği en iyi versiyonu bulabilmesinde yardım etsin diye dünyaya yerleştirilmiş araçlardır."