"Bence aşk deliliktir. Çünkü aşık olanın gözü hiçbir şey görmez. Hem tehlikeli, hem de zayıflıktır. Tehlikelidir çünkü aşkına gelebilecek zarar karşısında aşığın gözleri kara olur, yakar-yıkar, ölür-öldürür. Zayıflıktır, çünkü tüm gücünü aşk alıp götürür. Bu yüzden de kandırılmaya açıktır. "