Genelde okudugum kitaplardan , dinledigim sarkilardan ve gordugum insanlardan etkilenirim. Sanirim bu kitap en etkilendigim kitap. Insanlar arasinda olan aşka inanmayan ben sanirim aşkın(gerçek olan yani kurk mantolu madonna ve raifin aşkı gibi) cok onemli bir gercek oldugunu dusunmeye basladim. Bu kitap bana çok sey katti ve gunlerce bu kitabin etkisinden cikamadim . Her hatirladigimda icimi bi huzun kapliyor. Aklima ara sira maria nin "ah raif!" deyişi , o yere bakisi , ne yapayim deyişleri aklima geliyor. Sanirim ben de gerçegi buldum . Ilk goruste aşk hiç inandirici gelmezdi bana . Ama bi tabloyu gorup aşik olmak bence ilk goruste asktan daha ote . Umarim hayatinizda sacma asklar ve iliskilerdense boyle guzel bi askiniz olur . Ama umarim sonu boyle bitmez...