Rewşen

Rewşen
@rsnn
“Kalbin temizse hikayen güzel biter.”
Sevgi kusurları yok etmez, onlarıda kabul eder.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fazla ısrar etmemeli insan, Elinden gelenin en iyisini yapıp, beklemeli. Vazgeçeceği noktayı çok iyi bilmeli...
Edebiyat
Tanrı bizi cezalandırmak istediği zaman aklını başından alırmış derler.
Ne kadar güçlüsün! Diye takdir ettiğim kişi "Güçlü değilim, Mecburum" dedi. Bazen mecburiyettir insanı güçlü göstersen...
Edebiyat
Gözlerinin içine bakarken, varlığına şükrettiğim.