Merhabalar.Bu gün sizlere Enkaz Altındakiler kitabından bahs edeceğim.Öncelikle Beyza Alkoçun elinden okuduğum ilk kitaptı.Konu ilgi çekici olduğu için aldım.İç tasarımı,kapak tasarımı,posteri,ayraçları çok güzeldi.Sadece ben daha çok derin, edebi sözler kullanılmış ve detaylı betimlemeler olan kitapları beğendiğimdan anlatım biraz basit geldi bana.Ama Beyza Alkoçun okurlarının çoğu çocuk olduğundan onların diline uygun bir yazım dili seçtiğini düşunüyorum.Velirli yerlerde heyecanlandım ama birazcık sıkıldım beraberinde.Ce bana ilk kitap yeterli geldiği için ikinciyi almayacağım.Ama yinede güzel bir kitaptı.Saygılar...