rügeyyatagizada

rügeyyatagizada
@rtagizadaa
Bir gün yazmayı bırakırsam, demek ki hayat anlamsızlaşmıştır...
Reklam
"Her zaman umut vardır.Hiç umut kalmadığında bile"
"Yakından daha güzelsin" "Eyvallah" "Eyvallah bizden"