Rû.

Rû.
@ru_mys__
|her şeyin dışında, kendi içinde... ࢪ
"Acının içinden geçersen onu da yenersin bir gün. Ya da bilmem, alışırsın acıya, tanırsın onu. Tanıdıktan sonra da barışırsın onunla..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İnsan insana iyi gelirdi ama başka birinden kalan yarayı önce kişi kendi kendine tedavi etmeliydi..."
Doğru muydu, yanlış mıydı?...
"... Yoksa eksikliklerimizi hissedip oraları tamamlayan insanlara mı âşık oluyorduk?"
"... Acı dile gelmezse gözlere gelir, oraya yerleşirdi."
Yar/a.
... Bazı kaybedişler, bazı yaz(g)ılar canımı belki çok yaktı Rabb'im ama asıl yönümü Sana döndürdüğü için onlara da kıymet biçiyorum. t.me/uhrrevi