Rû.

Rû.
@ru_mys__
|her şeyin dışında, kendi içinde... ࢪ
"Ne garipti; “görülmek” dediğimiz şey, sadece gözlerle olmuyordu. Ne yazık ki çoğu insan birini görünce, ilk sezgilerinin ilk önyargıları olduğunu bilmeden, kesin hükümle karşısındakini tanıdığını zannediyordu. Karşısındakinin aslında nasıl göründüğüyle, neye ihtiyacı olduğuyla ilgilenmiyordu kimse... İnsanlara baktığımızda, onların yaşamlarını göremiyorduk ki, göremezdik de. Kim şimdi benim çocukluğumun en hassas tarafını bilebilirdi? Kim ben sokaklarda yürürken en kırılgan tarafımı okuyabilirdi yüzümden, yürüyüşümden, giydiklerimden? Kim bilirdi, benliğimin bile bilmekte zorlandığı en karanlık kuytularımı? Acaba insanlar beni veya bir başkasını tanıdıklarını zannederken, aslında hiç tanımadıklarının farkında mıydılar?..."
Reklam
"Ne çok kavramın içinde sırf başkalarının zihnindekilere uyacağız ve bu yüzden yargılanmayacağız diye çabalayarak yaşıyoruz..."
Hayâlleri için yaşamaz insan lâkin bir ömür bir hayâlin içinde yaşar gider... |rû.
"Acının içinden geçersen onu da yenersin bir gün. Ya da bilmem, alışırsın acıya, tanırsın onu. Tanıdıktan sonra da barışırsın onunla..."
"İnsan insana iyi gelirdi ama başka birinden kalan yarayı önce kişi kendi kendine tedavi etmeliydi..."
Reklam