rubar yağan

rubar yağan
@rubarygn
Çok geçten daha kötüsü yoktur hayatta
Kırmızı olmaktan ne de mutluyum! İçim yanıyor;kuvvetliyim;farkedildiğimi biliyorum;bana karşı koyamadığınızı da.
Sayfa 215·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ve çocuk şimdi,çocukluğunu çok geride bıraktıktan yıllar sonra,ölmenin ve gölgesini yalnız bırakmanın acısını hissediyor Hikaye Avcısı
Alıntı
Her şeye çok geç kaldım En çok da kendime Kimse ne istediğimi sormadı Sadece ne yapmam gerektiğine karar verdiler
Kötü bir durumun en kötü yanı bize yalan söyletmesidir
Kadınlar ne kadar severse o kadar korkar. Sevgileri de kuşkuları da varsa aşırı var. Yoksa hiç yoktur