Bu kitapla kaç yılında tanışmıştım acaba? 2016? 2017?
Gerçekten çok güzeldi. İlk kitapla başlayıp 8 serisini okumuştum. Yazarın kitabı oğlu için yazmaya başlaması ve sonradan kitabın tüm dünyaya yayılması çok hoşuma gitmişti. İnsan gerçekten okurken çok heyecanlanıyor, Will ile birlikte bir sürü maceraya atılıyor. Kitap mükemmel.
Çok güzeldi. Her cildi tek tek okumadım ama vakit buldukça merak ettiğim konuları açıp okuyordum. Bir ansiklopediye göre gayet anlaşılır ve akıcı bir dili vardı... Beni etkileyen çok yeri olmuştu.