Açıkçası ben beğenmedim, çünkü dili çok hafif, konu çok havada kalıyor, olaylar net olarak oturmuyor resmen şöyle dokunup dokunup geçmiş her yeri yazar, sihri iyi işleyememiş, karakter analizi çok basit 12 yaşındaki bir çocuğun bile kurgulayacağı davranış biçimlerini gelişigüzel yerleştirmiş karakterlere, ana karakter bana basit geldi yani bilmiyorum çok yermek istemiyorum ama zorunlu olarak okudum diyebilirim, her yerde gördüğüm için set olarak aldım ama aldığıma pişman oldum diyebilirim, bana çok hafif geldi dili ama yeni fantastiğe başlayanlar beğenebilir, güncel bir seri olduğu içinde çok rahatça etrafınızdaki arkadaşlarınızla tartışabilirsiniz kitabı. Fantastik altyapısı oluşturur mu evet oluşturur ama belli bir doygunluğa erişmiş ve artık kitaplarda seçici olan okuyuculara gönül rahatlığıyla uzak durun diyebilirim, reading slumpa gözleriniz kapalı atlamaya hiç gerek yok çünkü....