bu kitabı twda okuduğum en romantik mektuplar insanı aşka tekrar ikna ediyo diye tavsiye eden pijamalı ablacım belli ki hayatında ne bi aşk mektubu okumuşsun ne de yazmışsın zira gönderilen mektuplar ortalamanın altı romantikliğe sahip, tamam hakkını vermeliyim bazen sevdiğini beklediği, özlediği duyguları hissettiriyo yeri gelince bikaç iyi benzetme de yapıyor ablamız ancak böyle bir betimlemeyi haketmiyo. maalesef ki tw önerileri yine hüsranla sonuçlandı, ayrıca mektupları alan güzel abicim tamam anlıyorum hapishane şartlarındasın belki kalemini kırdılar bilemiyorum ama manitanın gönderdiği sayfaların arkasına dandirikus uçak fetişinle alakalı notlar alacağına ben de seni çok özledim sevgilim falan yazar insan bu ne vurdumduymazlık fena kuruldum elemana.