Şükrü Erbaş'tan okuduğum ilk kitaptı. İmza gününde kendisiyle tanışma fırsatı buldum fakat kitabını beğendiğimi söyleyemeyeceğim. İsmi çok dikkatimi çekmişti ve birkaç kişide görmüştüm. Belki deneme türünü okumaya alışık olmadığımdan olabilir ama dilini hiç beğenmedim. Cümlelerdeki betimlemeleri anlamamı zorlaştırdı. Bitsin diye zorla okuduğum kitaplar arasına girdi. Bir daha denemesini okur muyum? Sanmam. Şiir kitaplarına şans verebilirim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Biz seninle birbirimize inanarak uzak yaşadık
bir adanın denizden ayrı kalması neyse
sürgünde şifa olacak sözcükler yetiştirdik
ve birbirimize sakladık.