beyza

@ruhumkitaplar·
·
sabitlendi
"Ama belki de bütün hayatlar böyleydi. Görünüşte en yoğun ve yaşamaya değer hayatları yaşayanlar bile en nihayetinde kendilerini böyle hissediyorlardı belki. Dönümler boyu hayal kırıklığı,tek düzelik,acı ve rekabetin içinde tek tük birkaç mucize ve güzellik vardı."
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Elbette ki sevdiklerimizin mutluluğunu istememiz gerekir ama kendi mutsuzluğumuz pahasına değil."
Edebiyat
"İnsanların çoğu, bir zindanda mutlu olamayacak yaradılıştadır; bizi içimize gömen duygularsa zindanların en kötüsünü oluştururlar."
Edebiyat
"Bütün sevgilerimiz, sevdiklerimizi her an yere serebilecek olan ölümün insafına bağlıdır."
1000Kitap
"İnsanoğlu, nefrete eğilimlidir çünkü yaşamından hoşnut değildir, yaşamın anlamını yitirdiğini, dünya nimetlerinin tadını başkalarının çıkardığını ve kendisinin birçoğundan yararlanamadığını hissetmektedir."
Edebiyat