Masal, masallarr..
Bi küçüklük masalımız vardır mutlaka o çocukken inandığımız masallar. Bir de büyüdükten sonra bazen gerçek olmasını isteyeceğimiz ama imkansızlığını bildiğimiz masallar. Sahiden mutlu son yok mu ? Masallar mutlu sonla kavuşmayla biterdi demi peki biz masal olsaydık mutlu olabilecek miydik herkese herşeye ve kendine kendime rağmen yapabilir miydik ki? Bir varmış bir yokmuşla başlayan gökten üç elma düştüyle bitseydi keşke hepimizin masalı..
-Ruhun Esintisi