Yeni bir ateş söndürür başkasının yaktığını,
Yeni bir açıyla hafifler eski bir ağrı,
Başın döndü mü öbür yana döndür başını,
Başkasının güçsüzlüğüyle iyileşir umutsuz keder,
Gözlerine yeni bir zehir bul ki
Yok etsin ötekinin zehrini.
Masal, masallarr..
Bi küçüklük masalımız vardır mutlaka o çocukken inandığımız masallar. Bir de büyüdükten sonra bazen gerçek olmasını isteyeceğimiz ama imkansızlığını bildiğimiz masallar. Sahiden mutlu son yok mu ? Masallar mutlu sonla kavuşmayla biterdi demi peki biz masal olsaydık mutlu olabilecek miydik herkese herşeye ve kendine kendime rağmen yapabilir miydik ki? Bir varmış bir yokmuşla başlayan gökten üç elma düştüyle bitseydi keşke hepimizin masalı..
-Ruhun Esintisi