Başımı omuzuna yasladım. Başını başıma yasladı. Derin bir tebessüm ile yüksek sesli ailemizi izledik. Dünyamız işte bu kadardı. Kurşun asker yaşadı. Prenses dans etti. Zim ve Nem kavuştu. Köylü kızı ve Memoli ayrı düşmedi. Deli Kurt ve Gökçen Kıza ölüm değmedi. Küçük iki kalp tüm kötü sonları gözyaşı ile yıkadı..........
Herkese Merhaba
Rüzgara dokunmak ve Rüzgarı yaşamak kitabı en sevdiğim yönü çok güçlü bir kadın karekteri konu alması oldu. Hem tacize uğramış hem de babası tarafından işkence görmüş bir kadının ayakları üzerinde muhteşem bir şekilde durması beni kendine hayran bıraktı.
Ne yazık ki bu durumdaki bir çok kadın Rüzgar gibi güclü duramayabiliyor. Ya da başkaldırsalar sonları ölümle sonuçlanabiliyor.
Her kadının okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Dile gelecek olursak gayet sade fazla ayrıntıya girmeden su gibi akıp giden bir dili mevcut.
Yazarın eline emeğine sağlık.
Rüzgara DokunmakK. Kübra Berk · Ephesus Yayınları · 20203,003 okunma