Kitap üç kısımdan oluşuyor. Kısımlarda küçük küçük hikayeler bulunuyor. Çoğu hikayede verilen mesajları beğendiğim ama sonlara doğru olan hikayeler çokta hoşuma gitmedi denebilir. Yada ben verilen mesajları anlayamamış olabilirim :). Genel olaraksa öneririm güzeldi.
Kitap Sabahattin Alinin eşi Aliye ve kızı filize yazdığı mektuplardan oluşuyor. Sabahattin Alinin eşi filize aşkı, tüm zorluklara rağmen hiç vazgeçmemesini konu alıyor.