"Bana korkunç davranıyordu," dedim kararlılıkla.
Annem elini havada salladı. "Bu hiçbir şey ifade etmez. Biliyorsunuz ki, erkekler en çok hoşlandıkları kızlara kabalık eder derler."
"O sözden nefret ediyorum. Kabalık, kabalıktır. Kızlara bu hareketlerin ardında bir çeşit iyi niyet olduğunu söylemek onların mağdur olmasının sorun olmadığı anlamına geliyor."
İnşallah efendim üstadım da şeksiz Peygamberimizin tarif ettiği ulemadansınız. Eğer böyle olmasaydı, size dünyada böyle vazifeler tahmil (yüklenmezdi) edilmezdi.