İçinde hala çocuk ruhu olanlar için mükemmel bir kitap. Kitabı bitirdiğimde dönüp bi baktım, düşündüm neler oldu şimdiye kadar neler hissettim neleri beğendim neleri anlamadım. Her şeyi okadar iyi anlıyor ki insan aslında. Şuan mesela bi gül görsem kavanozda yada bi çöl görsem fotoğraflarda gülümsiyorum istemsiz.