Onur

Onur
@runokii
Chef
Gastronomy and Culinary Arts
İstanbul
Üsküdar, 10 Mayıs
49 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
ANLADIM Bunca zaman Bana anlatmaya çalıştığını, Kendimi bulduğumda anladım. Herkesin mutlu olmak için Başka bir yolu varmış, Kendi yolumu çizdiğimde anladım.. Bir tek yaşanarak öğrenilirmiş hayat, Okuyarak, dinleyerek değil.. Bildiklerini bana neden anlatmadığında, anladım. Yüreğinde aşk olmadan Geçen her gün kayıpmış, Aşk peşinden neden yalınayak koştuğunda anladım.. Acı doruğa ulaştığında Gözyaşı gelmezmiş gözlerden, Neden hiç ağlamadığını gördüğümde anladım.. Ağlayanı güldürebilmek, Ağlayanla ağlamaktan daha değerliymiş, Gözyaşımı kahkahaya çevirdiğinde anladım.. Bir insanı herhangi biri kırabilir, Ama bir tek, en çok sevdiği acıtabilirmiş, Çok acıttığında anladım.. Fakat,hakedermiş sevilen, Onun için dökülen her damla gözyaşını, Gözyaşlarıyla birlikte sevinçler terk ettiğinde anladım.. Yalan söylememek değil, Gerçeği gizlememekmiş marifet, Yüreğini avucuma koyduğunda anladım.. ''Sana ihtiyacım var, gel! ''
Şiir
Reklam
"Ama inan bana, insanların çoğunun ruhu, bedeninden önce çürür." Zülfü Livaneli
"Hiçbir mutluluk; sonu iyi biten acı kadar lezzetli değildir." Horatius
"İnsan yaşarken de ölebilirdi."
Edebiyat