·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Aralık 2019 11:41 · Okuduğum ilk Stefan Zweig romanıydı.
Kitabın adı da olan 'Korku' kelimesini okuyucuya iliklerine kadar hissettiren ve bu korkuyla çözüm yolu arattıran bir hikaye ve anlatış biçimi.
Kesinlikle okunmalı.