Normal kitap gibi görüp okunduğu zaman klasik romanlardan bir farkı yok ama psikolojik inceleme ve felsefe romanı olarak düşünürsek anlatılanın bambaşka bir şey olduğu anlaşılıyor. Daha fazla hayran kalınamazdj bir kitaba herhalde. Tek kelimeyle mükemmel