Selam! Seri bir sarıyor ki, sabaha kadar okutuyor kendini her bir kitap. Serinin ilk kitabı 'Sarmaşık' bitti ve ikinci kitabı olan 'Pusula' ile okumaya devam ediyorum. Her satırı ayrı bir merak uyandırıyor. Korel Erezli ve Minel Karaer' in geçmişinin bir olduğu, ikinci kitapta daha merak uyandırıcı ve net bir şekilde açığa çıkıyor. Okudukça daha derine çekiliyor insan. Korel' in babasının böylesi gaddar olmasının altındaki nedeni çok merak ediyorum. Bir de Korel mi Minel' in geçmişine derin yaralar açmış diye aşırı merak ediyorum. Artık bu kitapta biraz da açığa kavuşsun herşey ya. Yoksa ben gerçekten meraktan ve gerginlikten küt diye gidicem.
Kitap 10/10 bu arada. @asliarslaan & @indigokitap
Seriyi mutlaka okumalısınız. Hatta, herhalde bir ben kaldım okumayan. Yine de okumayan varsa bir düşünsün bence, neden okumadım bugüne kadar diye ve okusun.