rüveyda

rüveyda
@ruveyda_adanir
Anlatacak ne var ki! Yaşadım ama nasıl derler, kendi kendime yetecek şekilde, yani yalnız yaşadım; yalnız, yapayalnız. Yalnızlığın ne demek olduğunu bilir misiniz?
Sayfa 26
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

rüveyda

, bir kitabı okumaya başladı
Georgi Gospodinov
7.9/10 · 14,6bin okunma
Her geçen yıl daha iyi yaşıyoruz, her geçen gün ise daha kötü..
O benim sevdiğim her şeyin toplamı gibiydi. Ben onu bir de aşkla çarptım..
Yapılan canilikler ancak savaşı kaybedersen savaş suçu kabul edilir.
Sayfa 380
Alıntı