Sonnotları ile kitap başka bir okuma mutluluğu yaşatıyor. Diyaloglar sayfalar sürebiliyor, düşünceler detaylandıkça detaylanıyor.
Kitabın en etkileyici kısmı bence, ölüm karşısındaki tavrı.. Düşünceleri yüzünden ölüme götürülmesi, ironik biçimde düşüncelerinin ölümsüzlüğünü sağlıyor.
Bir kelime ile anlatmam gerekseydi kitabı sanırım “Erdem” derdim.