İlk okuduğumda 12 yaşındaydım… Onca zaman sonra, özlediğimi hissedip tekrar sayfalarına kendimi bırakıyorum şimdiyse. Her satırında neden özlediğimi bir daha anlıyor, 12 yaşındayken ne hislerle okuduğumu anımsamaya çalışıyorum. Kendimi tekrar buluyor gibiyim. Bir kış gecesi masalı gibiydi benim için Jane, nostalji özleminin kurbanı olsa da şimdilerde.