Öyle büyük hayâllerim yok benim Sapsarı bir ev kurmak bir iş ve Doktoram dışında... Başkalarının el çabukluğu marifet elde ediverdikleri şeyler için , hep didinmek debelenmek çabalayıp durmak yoruyo bazen sadece... Herkes çok şeyler yapıyormuş gibi de geliyor kimi zaman Hani çağ görünürlük çağı ya Herkes her yaptığını satmayı pazarlamayı pek güzel biliyor ya Ben sadece duruyorum ve öylece bakıyormuşum gibi geliyor bazen Ve bu , çok can sıkıcı ve yakıcı oluyor tabii Oysa güzel hayâllerim var benim ve umutlu düşlerim Düşünürken çoğu zaman düşlerim ve umumiyetle düşerim... Düşmek düşeyazmak iyidir aslında İnsana aslını esasını naturasını öğretir Hayâlden düşe düşten düşmeye...