ruzuşeb

Dallarını yordun diye Gövdesini yardın diye Köklerini kırdın diye Bu ağaç kurur mu sandın
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ey gözlerim -kızarmış, yanmış, sıcak sıcak, ateş gibi, taze gözyaşı dökmüş göz- sen böyle baktıkça ateşle suyu birleştirirsin, ayinleştirirsin. O ateş o suyu buharlaştırıp yok etmez, o su da o ateşi söndürmez. Hâlbuki suyla ateş birbirinin zıddıdır. Birinin olduğu yerde öbürünün olmaması lazım. Ama aşk öyle bir şeydir ki ikisini bir arada tutar.
Alışkanlık haline getirmeli, bir şey vermeli; selam vermeli, yol vermeli, sadaka vermeli, güler yüz vermeli... Birinin gönlüne bir sürur, bir neşe kondurduğun zaman ondan fazla sen mutlu olacaksın, emin ol.
Ben korku değilim kapı aralarında Pencerenin infilâkı değilim Gölgeleri yüzlerinden tanırım bir resim bir ressamı aldatır bir yerlerde Bir eşya bir hamalı Ben hâlâ öğütülen anılarıma değil Değirmene inanırım Bu derin aldanış kimden kalmadır Bu uzaklık, bu diba Söyle bana hindiba
İnandım ki, buğday tarlalarında Ellerimi arayacak ellerin Çırasında tutuşacak yosunlar Vakit ne vakittir bilinmese de Gölgesi olmayan ışıklarıyla İnandım; doğacak bir başka güneş Toprak büyüyecek başaklarıyla