• VE

•insanların dışını görebildiğiniz için minnettar olun. tutkuları, nefretleri,kıskançlıkları, kötülüğü, hastalıkları görmediğiniz için kendinizi şanslı sayın… insanların içindeki korkutucu gerçeği nadiren gördüğünüze sevinin.
Reklam

• VE

, bir kitap okudu
Puan vermedi·264 syf.·
2022 26. kitabı
Alfred Bester
8.3/10 · 1.335 okunma
• acele etmeye gerek duyulmazdı çünkü gidecek bir yer yoktu