Babamın hakkı var üstümde, kocamın hakkı var, hepsinin var.. bir benim hakkım yok kimsenin üstünde; nedir bu hak? Hak dediğiniz şey nedir, ha? Kolları herkese yetiyor, bir bana ulaşmıyor.
"Nefret ediyorum bir insanlardan Nurgün!" dedi. " Hepsi çok sersem, budala, hepsi küçük hesaplı, hani sen atlıkarıncadalar, oldukları yerde inip çıkarak dönüyorlar, dersin ya... çok doğru, bütün insanlar öyle..."