Bir mutluluğu yaşarken onu kavramamız zordur;ancak o geçip de arkamıza baktığımız zaman,birdenbire biraz da hayranlıkla;ne kadar mutlu olduğumuzu anlarız.
“Bu dünyada her şeyin gizli bir anlamı var,”diye düşündüm.Her şey,insanlar,hayvanlar,ağaçlar ve yıldızlar hiyerogliftir.Onları heceleyip ne dediklerini anlayacak kişiye ne mutlu!
Ne anlayacaktım ?Ne söyleyecektim ?Tanrı dediğiniz şey yoktur ya da Tanrı cinayetlerle alçaklıkları seviyor da ondan ya da bizim cinayet ve alçaklık dediklerimiz ,savaş ve dünya özgürlüğü için gereklidir mi diyecektim?