"İnsanlar genelde ellerindeki kaybedene dek onun ne kadar değerli olduğunun farkına varmazlar.Hayatlarını daha iyisini arayarak ,daha iyisini isteyerek,daha iyisine ihtiyaç duyarak geçirirler.Sanırım bazen insan sadece bir şey elinden alındığında onun değerini anlıyor."
Evlilik,milyonlarca güzel ve çirkin ânın birleşip ortak bir anılar dokusu hâline gelmesidir.Bunların hepsi biraz farklıca görülüp hatırlanır; tıpkı iki kişinin farklı köşelerden aynı tabloya bakması gibi.