Arzu Usta

Arzu Usta
“Kendimizi bulmanın tek yolu onu aramaktır.”
Şimdi düşünüyordum da belki ben kafamın içindeki sesleri duymamak için sevmedim yalnız kalmayı.
Sayfa 69·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Arzu Usta

, bir kitap okudu
Puan vermedi·320 syf.·
16 günde okudu
·
2025 27. kitabı
Nermin Yıldırım
8.5/10 · 11,6bin okunma
Artık anlıyorum, insan görkemli güzelliğini ölene dek bilemiyor.Ne dünyanın ne kendisinin.Kalbin terazisi,yitirilmemiş hiçbir şeyin kıymetini hakkıyla ölçemiyor.Oysa bir bilseniz,ah bir bilseniz...
Sayfa 350·Kitabı okudu
....insan,gidenlerin ardından ,en çok kendi kalışına ağlıyor.
Sayfa 347·Kitabı okudu
Nereye gittiğini bilmek için ,nereden geldiğini bilmeli insan.
Sayfa 344·Kitabı okudu