Eğitim müfredatımız âdeta öğrencilerin kafası dağınık olsun diye hazırlanmış gibi. Zavallı gençlerin bir konuda var olan bilgileri yutarak diplere inmelerine engel olunuyor. Yükümlü oldukları derslerin çeşitliliği gerçeğin kıyısından geçmelerine neden oluyor.
Kitabın başları güzel gidiyordu fakat sonlarına doğru keşke başlamasaymışım hissi uyandırdı. Yazarın okuyacağınız ilk kitabı kesinlikle bu olmasın. Ayrıca Bi insan her cümlenin sonuna niye üç nokta koyar? Okurken gözüme çok battı bu durum. Sırf videolarda sohbet daha etkili olsun diye arkaya acıklı fon müziği konmuş gibi. İçimden yazara -abicim oraya üç nokta konmaz yalnız- diye diye bitirdim kitabı çok şükür. Gene de çıkarılacak güzel mesajlar vardı tabi...