Bir çocuk doğurmak, mezarlıkta çiçek açtırmaktır. Bir çocuğun anne-babası olmak, mezardaki ölünün ruh kazanmasıdır. Çünkü anne-baba mezarda iken o çocuğun ibadet ehli olması, ebeveynine bir hayat gibi yansıyacaktır.
Çocuğun sahibi Allah'tır. Aile çocuğun sadece emanetçisidir. Aile kendini Allah'a ait bir emaneti bulundurmakla seçilmiş bir emanetçi olarak görmeyi bilmelidir. Bunu aşan aileler yanlış içindedirler. Çocukla alakalı bütün kararlarda sahibinin muradına kulak verilmelidir.