Gizem

Gizem
@s_gizem
Allah'ın rahmetini hissedebilmen de Allah'ın bir rahmetidir!
Reklam
Devletin çıkarlarından daha önemli ne olabilirdi? Bazıları insan hayatının önemli olduğunu sanıyorlardı.. ne lâf ya! Devlet bir sobadır ve yakıtı da yalnız insandır. Yakılacak insan olmazsa soba söner.
Niçin böyle davranır bunlar? Görünüşe bakılırsa onlar da insan! İnsan insana nasıl bu kadar acımasız olur, bu kadar nefret duyar?
Gitmekle kendinden ka­çıp kurtulacağını mı sanıyorsun? Nereye gidersen git, üzüntülerin de seninle beraber gelecektir.
Oysa düşünmek, her zaman acı veren ağır bir iştir.
Alıntı
Reklam