Her yaşın ayrı bir güzelliği vardır insanın hayatında. Ama on yedi yaş bir başkadır. On yedi yaşında başka sever bir insan. Bir başka atar kalbi. Bir başka özler. Bir insan on yedisinde acılara bile aşık olabilir.
İyi düşünün.
Kendi mutluluğunu, menfaatlerini ve düşüncelerini bir kenara bırakıp her zaman sizi önemseyen, sizin mutluluğunuz için çaba sarf eden insanları yerle bir ettiniz. Sormazlar mı bunun hesabını size?
Elbet sorarlar.
Sormalılar...
Kitap okumayı sevmeyen bir insanın seveceğine katiyen inanmıyorum zaten.Çünkü içinde duygu olan bir şeyleri sevmeyen biri, insanı da düzgün bir şekilde sevemez.