Arjin

Arjin
twitter.com/jinebebext/stat... Gözlerin diyorum, Bıçaktan daha keskin, Güneşten daha kavurucu, Asitten daha yakıcı…
17 yaşım ;(
Her yaşın ayrı bir güzelliği vardır insanın hayatında. Ama on yedi yaş bir başkadır. On yedi yaşında başka sever bir insan. Bir başka atar kalbi. Bir başka özler. Bir insan on yedisinde acılara bile aşık olabilir.
İnsan ve Duygular
Reklam
İyi düşünün. Kendi mutluluğunu, menfaatlerini ve düşüncelerini bir kenara bırakıp her zaman sizi önemseyen, sizin mutluluğunuz için çaba sarf eden insanları yerle bir ettiniz. Sormazlar mı bunun hesabını size? Elbet sorarlar. Sormalılar...
Her şeyde bir güzellik vardır, ama herkes bunu göremez.
İnsan ve Duygular
Kesinlikle
Kitap okumayı sevmeyen bir insanın seveceğine katiyen inanmıyorum zaten.Çünkü içinde duygu olan bir şeyleri sevmeyen biri, insanı da düzgün bir şekilde sevemez.
1K
Canımızdan çok sevdiklerimiz acıtmadı mı zaten hep şu canımızı?
İnsanlar