Arjin

Arjin
twitter.com/jinebebext/stat... Gözlerin diyorum, Bıçaktan daha keskin, Güneşten daha kavurucu, Asitten daha yakıcı…
Hayat ne zormuş. İnsanlar ne kadar kötüymüş. O an bir kez daha anladım.
1000k
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kıyamam Dediler, En Güzel Duygularımızı Kıyma Gibi Çektiler.
İnsan ve Duygular
Ve ben en çok keman olmak isterdim sana. Boynundaki kokunun üzerime sinmesini isterdim, seni sevdiğimi insanlara anlatırken
Hasret
Şayet bir kadına tüm benliğiyle güven verebiliyorsa bir adam, sözlerinin arkasında durabiliyorsa ve o kadın tüm bunları görüyorsa o adama aşık olur.
Aşk

Arjin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·120 syf.·
40 günde okudu
·
2023 17. kitabı
Özdemir Asaf
8.3/10 · 17,4bin okunma