Sultan kurt

"Kötülük,daima en kolay yapılan şeydir."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne iyilik süreklidir,ne kötülük...Ne mutluluk sonsuza kadar sürer ne de mutsuzluk...
"İleri doğru atılan her adım,başlangıçta göründüğünün ancak yarısı kadardır."
...Her şey insanın elindedir, insan bu korkaklık yüzünden ne fırsatlar kaçırıyor...Bu artık bilinen bir gerçek...Merak edilecek bir şey: Acaba insanlar en çok neden korkarlar?...Herhalde her şeyden çok yeni bir adım atmaktan,kendi söyleyecekleri yeni bir sözden olsa gerek...
Yıllardır alışkınım ben ışıksız yaşamaya.Ama güneşi bir kez görünce karanlığa dayanamıyor insan.