"Üzgün olduğun için mi ağlıyorsun?"
"Hayır, tatlım. Bunlar mutluluk gözyaşları."
Mutluluk gözyaşları.
Insanların mutlu olduklarında ağlayabildiklerini bilmiyordum. Bunu öğrendiğimde ben de ağlamaya başladım.
Ben bir erkekten çok müziğim. Ilhak geldiği zamanlarda, gecenin tuhaf saatlerinde çalmaya ya da şarkı söylemeye başlayabilirim. Eğer ilhamı dışarı çıkarmazsam içinde boğulurum.