Yeryüzünde kötülük var ve eğer kötülüğün kaynağını daha iyi anlayabilirseniz, onunla daha iyi savaşabilirsiniz. Ama dengeli olmalısınız. Eğer sadece kötülüğü düşünürseniz Freud gibi kötümser ve umutsuz olursunuz. Eğer kötülüğü görmezden gelirseniz, o zaman da Polyanna olursunuz. Anlamamız gereken şey, sıradan bir insanın nasıl melek, kahraman, aziz, alçak ve katil olabilme kapasitesine sahip olduğudur.